wtorek, 31 lipca 2012

Czas na łazienkę

Witam!!!
Zapraszam do mojej małej łazienki. Jest małego metrażu, ale uważam, że jest bardzo przytulna i ma wszystko co najważniejsze. Zmieściła się nawet pralka, ale oczywiście nie będę jej pokazywać:)

 Muszę wspomnieć, że nieoceniony przy remoncie był mój Tata. Bardzo nam pomógł:) Szafka mojego projektu, można powiedzieć, że zrobiona własnymi siłami. Światełko nad lustrem wymyślił też mój Tata, kinkiet zrobiony z lampki stołowej. A rama lustra to prezent od Cioci, wystarczyło wstawić lustro.


 
Pamiętacie jak pokazywałam wejście do łazienki, jeśli ktoś jeszcze nie widział to można zobaczyć tu . Jest tam widoczny mój mały obrazek Toilet, ale w środku też jest obrazek, który mi podoba się jeszcze bardziej:)
moja trójwymiarowa łazienka w obrazku:)
Na koniec przedstawiam żyrandol:
Pokażę wam jeszcze jak ciężko jest zrobić ładne zdjęcie w małej łazience, trzeba naprawdę pokombinować:
Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia!Ala

8 komentarzy :

  1. Mam podobną lampkę nad lustrem, które też jest w złotej ramie i zlew mam podobny tylko ma grubsze brzegi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przytulna łazienka ,a obrazek cudny , super obrazki , gdzie je zdobyłaś ?
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obrazki upolowałam na targach staroci:) na szczęście kosztowały niewiele:)Pozdrawiam

      Usuń
    2. muszę u siebie poszukać :)

      Usuń
  3. Witaj-bardzo dziękuję za odwiedziny i udział w zabawie:)Przytulna łazieneczka:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Your bathroom renovation looks lovely especially the basin and the chandelier:-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta rama jak i całe lustro trafia w mój gust. Pasowałoby u mnie ;)
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała łazienka....i ten mini obrazek - jeszcze nie widziałam takiego fajowego pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka