piątek, 31 maja 2013

Candy

Cześć Dziewczyny! Pogoda nas nie rozpieszcza a szkoda. Planowałam wycieczkę rowerową, ale jak na razie deszcz i zachmurzenie mnie odstrasza. Może w weekend się uda:) A jak u Was długi weekend? U mnie cały czas powstają serduszka, ostatnio powstały z okazji Dnia Dziecka dla Julki
Pięknie się prezentowały u moich rodziców na wadze szalkowej. Oczywiście obowiązkowo w towarzystwie matrioszek. Moja Mama też jest kolekcjonerką:) Muszę przy tej okazji pochwalić mojego Tatę, który zrobił kredens do kuchni. Projekt mojej Mamy a wykonanie Tata:
Wreszcie moja Mama ma gdzie wyeksponować swoje dzbanki i ceramikę. Uwielbia zbierać filiżanki, talerzyki, mleczniki...
 Moje rękodzieło też znalazło swoje miejsce u rodziców w kuchni:)
Udało mi się uszyć ptaszka i powiesiłam go przy wianku wiklinowym razem z hortensją. Całość pastelowa różowa:)
Wczoraj minął rok od pierwszego opublikowanego posta. Nie przypuszczałam, że tak szybko zleci ten rok. Bardzo się cieszę, że do mnie zaglądacie i dlatego przygotowałam urodzinowe Candy!
Do wygrania: tablica do kuchni, mały koszyczek, woreczek z koroną zrobiony przeze mnie i oczywiście serduszka handmade! Jeśli jesteście chętne to zapraszam do zabawy!
Zasady: wyrazić chęć udziału zostawiając komentarz pod tym postem, umieścić banerek na swoim blogu i czekać na wyniki na początku lipca. Zabawa jest do końca czerwca. Osoby nie posiadające bloga proszę o zostawienie swojego adresu e-mail.
Życzę miłego weekendu!!! I słonecznego!!! Pozdrawiam Ala

93 komentarze :

  1. Twój Tata musi być niesamowicie zdolny! Kredens robi wrażenie, jest piękny:-) Tak samo jak Twoje serduszka:-) Stoję w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kredens jest śliczny, zdolna mama i tata:) Mama ma super kolekcję, tylko podziwiać. A Twoje serduszka są bardzo ładne:)
    Chętnie zapisuję się na rozdanie:)
    Pozdrawiam i również życzę słonecznego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolnego masz Tatę!Cudny kredens!
    Widać,że Twój Tata włożył w jego wykonanie nie tylko
    ogrom pracy,ale także serce,widać to w każdym detalu,
    oczywiście Mamusia też bardzo zdolna skoro sama
    zaprojektowała takie cudo:)Sądzę,że gdyby projekt
    wyszedł na głębszą wodę z pewnością byłoby wielu
    nabywców:)
    Alu z Ciebie też jest zdolna Kobitka,masz zdolnego męża
    o czym przekonałam się parę postów w tył.
    Cała Rodzinka utalentowana:)

    A na sam koniec oczywiście zapisuję się do zabawy:)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mogłabym opuścić Twoje candy-śliczne nagrody. Oczywiście zgłaszamy się i wyrażamy podziw dla kredensu i kolekcji mamy:) A te matriochy-cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kredens jest cudowny!!! Jaka zdolna rodzinka-zazdroszczę:))
    Po śliczne cukieraski ustawiam się w kolejce:)
    ściskam mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny kredensik. Cudo.:*

    Oczywiście się zgłaszam.
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz zdolnego tatę i pomysłową mamę, razem cudo stworzyli ;)
    Śliczne candy przygotowałaś dla nas i ja się ustawiam w kolejce !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kredens - pierwsza klasa! Chętnie spróbuję szczęścia, a Tobie życzę wielu owocnych lat blogowania :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. oj ale taki kredensik by mi się przydał ;p
    nie staję ja w kolejce ,bo ostatnim razem miałam szczęście ,więc teraz szansa dla innych ,ale cukierasy cudowne :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnościa dołącz do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne nagrody! Z wielka przyjemnością spróbuje szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. a można wygrać rownież ten kredens???:) ah.... marzę o takim, podobnym, białym.....
    zpisuję się na candy :) mając nadzieję,żę serduszka inne cudeńka trafią do mnie....ale czy ja coś kiedyś wygrałam???

    adres: s.kulaszewicz@gmail.com

    pozdrawiam i życzę miłego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne nagrody! zapisuje sie!:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Same śliczności, chetnie staję w kolejce. Sama dopiero co zaczęłam, cieszę się że tu trafiłam, świetny klimat i śliczne prace, zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Ci takiego taty, który umie takie cuda robić !!!
    Z wielką ochotą i przyjemnością biorę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tato stworzył cudo prawdziwe, a Mama bajecznie wszystko zaaranżowała:)
    A do zabawy zgłaszam się z prawdziwą przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz bardzo zdolnego Tatę:) Z resztą Mama tez miała duży udział w powstaniu tak pięknego mebla. Jestem zachwycona. Czy Tata robi to zawodowo, czy tylko hobbistycznie? Przy okazji zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  18. i ja się zgłaszam :)))
    piękne dodatki :)kredens biały o takim marzę ...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kredens-moje marzenie:)A na candy chętnie się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przy okazji zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam taką samą zastawę w róże jak Twoja mama :)
    Zapisuję się na Twój konkurs :) Życzę kolejnego pięknego roku blogowania - fajna sprawa co? :)
    Pozdrawiam!
    (p.s. banerek zamieszczony :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Niech kolejny roczek zleci jeszcze szybciej i milej. I niech z okazji urodzin spełni się choć kilka najskrytszych marzeń. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zglaszam się kochana po te cudowności. Może w końcu się los do mnie u śmiechnie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wielką chęcią dołączam do zabawy. Cukieraski do zgarnięcia są fantastyczne. Widzę, że zostanę u Ciebie na dłużej, bo zdolności jakie posiadasz są warte podziwiania.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chętnie wezmę udzial w zabawie :)

    pozdrawiam
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny jest ten kredens:) Chętnie zapisuję się na candy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie cudo zrobił Twój tato? Że też mój jest elektrykiem:):):) No wow... jestem pod wrażeniem. Szkoda, że kredensiku nie dajesz na Candy:) Muszę zostać u Ciebie na dłużej:) A co do prezentu - ustawiam się grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja ustawiam się w kolejce po candy :) uwielbiam takie woreczki i serduszka, a i tablica bardzo się przyda w mojej śliwkowej kuchni :) Serdecznie pozdrawiam :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam ,Sliczne candy dla nas przygotowalas .Oczywiscie gratuluje roczkowego blogowania i pewnie nie ja jedna prosze o wiecej.Nie wyobrazam sobie aby twojego bloga mialo nie byc.A poki co jak mozna to sie zapisze na slicznosci.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cudności,zapisuję się;))a kredensik mamy piękny;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi Ali...your monogrammed hearts are beautiful and so perfectly sewn...Your cabinet looks fantastic with it's new white paint job.
    Everything looks so lovely. Hope you have a wonderful weekend coming up.

    OdpowiedzUsuń
  32. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudny ten kredensik Twojej mamy:) Twój tata ma prawdziwy talent:)
    Gratuluję pierwszej rocznicy blogowej:) Z przyjemnością przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny kredens, mojej mamie się taki marzy :) A mnie przydałaby się twoja tablica kuchenna, bo moja lodówka dosłownie zawalona jest różnymi kartkami i karteluszkami z listami zakupów, a sama się w tym już strasznie gubię (mimo ciągłego przepisywania "na czysto" :P). A gdybym miała taką tablice, mogłabym mieć cały czas porządek :) Reszta drobiazgów jest urocza :)
    Mój skromy jak na razie blog: http://zuzapasjonatka.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się i zapraszam do siebie ! na moim candy można wygrać poszewkę, która idealnie wpasowałaby się w klimat tego wnętrza
    iwonahat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Taki kredens śni mi się po nocach.Piękny!
    Tymczasem baner na blogu kociafrania.blogspot.com ,czekam z nadzieja na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kredens też mnie kręci. Jest ekstra. Mój dziadek też robił meble i tata trochę też, ale już tak okazjonalnie do domu.
    Staję w kolejce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kredens jest przepiękny a ja z wielką przyjemnością zgłaszam się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kredens moje wielkie marzenie jednak w tak małym mieszkanku jak moje nie mialabym gdzie go dac wiec podziwiam z rodziawiona buzia u innych :D Tato spisal sie na b=medal
    Ja rowniez z przyjemnoscia biore udzial w twoim Candy a moze mi sie poszczesci 19 czerwca mam urodziny wiec kto wie jak moze mnie los sie poszczesci, taka tablice chcialam od dawna a serducha sa bardzo urocze i ich nigdy za wiele ;) banerek umieszczam na blogu i w chwili wolnego i ja zapraszam ciebie w moje skromne progi :D www.pod-czworka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudo, zazdroszczę kredensu. Zapisuję sie na cuksy

    OdpowiedzUsuń
  41. Prześliczny kredens :)
    To i ja się zapiszę :)
    zycienamisiowo@gmail.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Łał! pogratuluj tacie talentu :)
    Z chęcią wezmę udział w zabawie
    baner umieszczony na http://siubzdziu.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolejka duża ale może będę miała szczęście:)
    Pozdrawiam i idę na zwiedznaie bloga:)
    Zapraszam też do mnie.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękności! Banner: kurdemama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniałe candy,wspaniały blog i Ty.Więc z przyjemnością zaobserwuję i będę wpadać.A przy okazji jeśli można,to staję w kolejce bo uwielbiam przedmioty z duszą.A Twoje widzę,że takie są.Zapraszam również do siebie na candy!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam wrażenie , że oglądam zdjęcia z jakiegoś magazynu wnętrzarskiego. rewelacja! Zobaczyłam, co rozdajesz, na innym blogu i nie mogłam się powstrzymać, żeby się nie zapisać. Ja również ogłosiłam candy, więc zapraszam. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się:)
    gatki-szmatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam swój udział
    w.terefenko@gmail.com =]

    OdpowiedzUsuń
  49. Witaj.
    Z chęcią stanę w tej kolejeczce, bo takie cudne przydasie serwujesz.
    Chętnie będę zaglądać jeszcze i jeszcze, bo miło u Ciebie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Pewnie ze chce wziac udział . Ustawiam się w kolecje .
    Może szczescie mi dopisze :)
    zapraszam do siebie mojej malejskanynawi

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam ja również ustawię sie grzecznie w kolejce:)Kredens uroczy.pozdrawiam ciepło:)ulicazielona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne nagrody
    Zapisuję się, aaaa i tez lubie matrioszki pod wszelaka postacią :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jaki piękny kredensik (a jakie w nim skarby :o )i nagrody tez cudne ;) staje w kolejeczce zatem :D i pozdrawiam cieplutko...Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Kredens jest przepiękny, kolekcja niesamowita. Wspaniałe prezenty, nie mam bloga ale banerek umieszczę na fb. https://www.facebook.com/profile.php?id=100003243121665

    Pozdrawiam serdecznie Gosia

    arkadia_n@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja spróbuję, bo ta tabliczka już od kilku dni spędza mi sen z powiek :)
    A kredens wygląda bajecznie. :)

    Pozdrawiam,
    m.czapiewska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Ależ uzdolniona rodzina :) Candy kuszące, a jak :) Więc się zapisuję :) Banerek na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  58. słodkości :) Ustawiam się w kolejce :)
    Baner u mnie na blogu:
    http://ivi-art.blogspot.com/

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Kredens piękny. Ma tara zdolności. Ja również zgłaszam się po cukierasy.

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się :) baner dodany tu: staralawka.blogspot.com pozdrawiam wreszcie wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Kredensik fantazja- po prostu marzenie. A na twoje słodkości zapisuję się z miłą chęcią i zapraszam taż na swoje candy: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com
    Banerek na pasku bocznym...

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja nie wiem jak to się stało, że ja dopiero teraz do Ciebie dotarłam, a przecież widziałam, że Ty już u mnie bywałaś ;) Oczywiście stoję w kolejce. Kredens piękny, ja na swój nadal czekam. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  63. Kredens jest przepiękny a ja z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce po te słodkości :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  64. zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. ja również staję w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Jak u ciebie pięknie , zachwycam się kredensikiem , ale nie zapisuję się na candy , bo jestem tu po raz pierwszy i po prostu nie wypada.

    OdpowiedzUsuń
  67. hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    please enter my name...
    I post in my sidebar...

    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękne rzeczy tworzysz. Z przyjemnością się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  69. Oczywiście staję w kolejce bo to wszystko jest wspaniałe :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wielu sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Takie śliczności chcę i ja;-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  71. I ja się ustawiam w kolejce po te cudeńka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. witam,
    kredens robi duże wrażenie,zdolnych masz rodziców:)
    ja oczywiście nie mogę przejść obojętnie obok takich słodkich upominków i ustawiam się grzecznie w kolejeczce:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Jak dobrze, że zrobiłaś to candy! Dzięki temu odkryłam Ciebie!
    Szczerze nie mogę się napatrzyć na Twoje mebelki! Pięknie tu i na pewno zostanę tu na dłużej. Dodaje sobie Twojego bloga do mnie i oczywiście staję w kolejce do zabawy! http://arcadiakobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się :) Kredens śliczny sama też bym taki chciała - tylko gdzie ja bym go postawiał? ;)
    mój mail olunia1881@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Aluś widzę, że umiłowanie piękna i rękodzieła masz zarówno po kądzieli jak i po mieczu :). Przekaż ukłony dla taty, WSPANIAŁY kredens. Mamine drobiazgi są teraz pięknie wyeksponowane.
    Moją uwagę zwrócił też cudny drewniany świecznik. Podoba mi się też pomysł ramy z wiankiem...
    Gratuluję Ci urodzin i życzę jeszcze wielu, wielu następnych. Na Twoje słodkości koniecznie się zapisuję!

    Ciepło pozdrawiam i serdecznie zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Och cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Zapisuję się i mam cichą nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  77. wspaniałe cukierasy :)
    zgłaszam się do zabawy :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Pięknie i klimatycznie u Ciebie. Z chęcią dołączam do ogonka po cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Z przyjemnością pomarzę o Twoim wspaniałym prezencie.
    Pozdrawiam gorąco !!!

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się do Twojej Loteryjki :o) Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam!
    Zgłaszam się do konkursu ze względu na moją mamę, która uwielbia takie rzeczy w takim stylu :)
    Banerek zaraz.daję na te oto blogi :)
    superphot.blogspot.com
    goviiradi.blogspot.com
    Obserwuję jako Govinda Wilczyńska
    Pozdrawiam
    Govinda :)

    OdpowiedzUsuń
  82. śliczności można pomarzyć że się wygra:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Chętnie wezmę udział:)
    http://isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. I ja chętnie ustawiam się w kolejce po takie śliczności ;)
    joasiakwz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. I ja się skuszę :D
    http://zaczarowana-kraina-angelii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. ależ cudeńka rozdajesz :) staję w kolejce i liczę na szczęście

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo proszę o taki zestawik i zapraszam do siebie na losowanie- ostatni dzwonek!
    www.5porroku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. piekne candy zglaszam sie i ja pozdrawiam marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. moze akurat sie uda pozdrawiam marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękny kredens, piękne ozdoby... Zostaję na dłużej i z przyjemnością zapisuję się do candy!
    Obserwuję jako madziakudla, a banerek dodałam na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. To i ja dołączam do zabawy i ustawiam się w kolejce:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Pisałam wczoraj komentarz ale go nie widzę, dlatego piszę jeszcze raz.

    Piękny kredens - brawa dla taty :) Ozdoby również cudne - nie mogę się napatrzeć. Obserwuję bloga jako madziakudla i z przyjemnością dołączam do candy. Banerek od wczoraj wisi na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  93. jakby to było miło, gdyby szczęście do mnie uśmiechnęło...ale na to liczy każdy. Niezależnie od wyników z radością ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam
    Bogda
    bogda.jurzak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka