poniedziałek, 5 listopada 2012

News

Cześć Dziewczyny!!! Muszę się Wam pochwalić - wygrałam Candy u Dagmary:) Bardzo się cieszę! Ja ostatnio rozdawałam cukierki a w tym samym czasie szczęście uśmiechnęło się do mnie:) Jak dostanę przesyłkę to na pewno podzielę się z Wami zdjęciami i aranżacjami z gazetki.
Październik zaliczam do udanych miesięcy jeśli chodzi o zdobycze z pchlich targów. Zebrałam niektóre z nich, żeby Wam pokazać:
Wianek z piórami i koralikami - idealna dekoracja na Święta. Kolejna matrioszka - tym razem w stokrotki:)
Od dzisiaj moja ulubiona matrioszka - Mikołaj. Jest niekompletny, ponieważ brakuje najmniejszego. Jak Wam się podoba? Już mam w głowie aranżacje ze świątecznymi matrioszkami. Mam już 4 Mikołaje Matrioszki  i 1 Choinkę Matrioszkę
Zaopatrzyłam się we francuską karafkę - tylko nalewki brakuje:)
Świeczników nigdy dość? Jak można nie kupić takiego w stylu vintage:)
 Hitem jest żyrandol kryształowy trójramienny...
 ...i dekory drewniane. Miejsce docelowe nie jest jeszcze znane, ale na pewno się przydadzą. Takiej oferty się nie przepuszcza, tym bardziej, że cena jednego to 5zł.
 Kupiłam też opaski na serwetki, na których planuję wykonać decoupage.
Wyliczanka nie ma końca:) Dwa styropianowe małe manekiny. Do jednego udało mi się od razu kupić nogę drewnianą. Mam dwa pomysły z nimi związane, ale o tym w swoim czasie.
Nowe materiały i chwosty w towarzystwie podnóżka, który odnowiliśmy własnoręcznie.
Dziękuję za odwiedziny!!! Pozdrawiam Ala

38 komentarzy :

  1. W szoku jestem, tyle cudów udało Ci się wynaleźć, świecznik i dekory po prostu boskie!!!! Masz już pokaźną kolekcję matrioszek - piękne;)
    Aż muszę sobie jeszcze raz pooglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak się zastanawiam, że muszę kiedyś zrobić zdjęcie całej kolekcji moich babuszek:)

      Usuń
  2. Ale fajne znaleziska:)
    Bardzo lubię matrioszki.A tu na dodatek Mikołaje !!
    Śliczne manekiny, to rzadkość spotkać takie mniejsze i jeszcze taką nóżkę dobrałaś. Spryciula :)
    Materiałów nigdy za wiele. To moje motto.
    Najbardziej to jednak zazdroszczę drewnianych dekorów . Ten po środku byłby idealny do mojej wymarzonej szafki łazienkowej .
    Pozdrawiam serdecznie !

    Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej :)
    piekne zdobycze upolowałas :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam po wyróżnienie i do zabawy!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ala, ale cudeńka zdobyłaś:). zakochałam się w świeczniku Vintage!
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie stylowe cudeńko udało mi się pierwszy raz znaleźć w przystępnej cenie:) cieszę się, że Tobie też się podoba:)

      Usuń
  6. Fajne te Twoje kolekcje matrioszek, a widziałaś te bardziej nowoczesne, fajne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji na żywo ich widzieć, ale chyba na ebayu takie nowości widziałam:) też są super!

      Usuń
  7. Cudowności!!! Uwielbiam polowania na pchlich targach :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy coś ze sobą wspólnego:)ja to jestem chyba nawet uzależniona od jeżdżenia na pchle targi, ale nie zamierzam się leczyć:)

      Usuń
  8. Zapraszam po wyróżnienie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam po wyróżnienie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do mnie też po wyróznienie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. You certainly found a lot of fantastic bargains...love your feather wreath, l have been thinking of making one for Christmas..also your styrofoam mannequin looks awesome on the stand you bought for it...have an absolutely wonderful week.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym wyróżnić Twojego bloga tytułem Liebster blog.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy!!!
    Uwielbiam odnawiać takie starocie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają:)Dziękuję za wizytę i zapraszam częściej!

      Usuń
  14. Fajne te manekiny, nie ukrywam, że od pewnego czasu szukam takich do siebie, chciałabym jednak aby były obite płótnem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie obite płótnem i jeszcze do tego jakieś napisy- mój następny cel:) nawet już udało mi się kupić w ubiegłą sobotę kolejnego manekina w tym celu!

      Usuń
  15. Piękny masz dom ,fajny blog witam i zostaję na dłużej,cieszę się,że tu trafiłam:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę, że mogę Ciebie gościć:) Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Te mikołaje to jest coś cudownego. Zazdroszczę zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze trochę mikołaje muszą pomieszkać w kredensie, ale już mam w głowie aranżację świąteczną z ich udziałem:) buziaki:*

      Usuń
  17. Jakie wspaniale łupy, mnie zachwycil zyrandol, i te drewniane dekory wow!
    Acha i swiecznik w stylu vintage bajeczny!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Po I-gratuluję wygranej, po II -żyrandol prześliczny, po III -szukam takiego podnóżka!!! cudne zdobycze!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Wczoraj widziałam taki podnóżek do zrobienia we Wrocławiu na targu, ale niestety cena była odstraszająca:(

      Usuń
  19. Same slicznosci Ci sie trafily!Szczegolnie podobaja mi sie manekiny :-)

    Serdecznosci sle!!

    OdpowiedzUsuń
  20. łał ile skarbów.....a podnózek byłby idealny w moim salonie....mam z takimi nózkami krzesła:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka