poniedziałek, 18 lutego 2013

Urodzinowo

Cześć!!!Na początku chciałam podziękować za życzenia urodzinowe! Jak Wam minął weekend? ja świętowałam urodziny od piątku:) Zapraszam was na pyszny serniczek, który zrobiła dla mnie moja kochana siostra Ania!ja nie posiadam zdolności do pieczenia ciast, ale zawsze mogę liczyć na moją zdolną siostrę:)
 Przy okazji pokazuję moje nowości kuchenne. Zastawa do serwowania ciasta i deserów, którą dostałam od Mamy. Piękne motylki i poziomki urzekły mnie i moją Mamę:)
Pochwalę się też moimi innymi prezentami:) Wiem chwalipięta jestem, ale tak bardzo się z nich cieszę, że muszę Wam pokazać. Od mojego kochanego A. dostałam wymarzoną książkę Belle Blanc.
Belle Blanc
Źródło wspaniałych inspiracji i pięknych zdjęć:
Belle Blanc
Belle Blanc
Od mojej siostry i szwagra dostałam pastelowe, wiosenne bluzki i kolorowe skarpetki.
A to prezent od Kasi i Emila, ale to Kasia się przy nim napracowała najbardziej:) Teczka na dokumenty z motywem Matrioszki!
Ale się pochwaliłam:) to teraz prezent dla jednej z Was. Candy urodzinowe wygrała Avrea. Gratuluję!!
Życzę Wam udanego tygodnia, u mnie zapowiada się pracowicie. Do następnego razu! Pozdrawiam Ala

22 komentarze :

  1. Gratulacje :))) i ja się obłowiłam przez weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow świetne prezenty dostałaś :-)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty otrzymałaś, bardzo mi się podoba zastawa do serwowania ciast i deserów, jest przeliczna.....:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alu, rewelacyjne prezenty dostałaś:). Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:) Wspaniałe prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej dziękuję :)))) ale sprawiłaś mi niespodziankę , a to były Twoje urodziny ;)
    śliczne prezenty dostałaś :)))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz gratuluję:) Maila już dostałam więc szykuję paczuszkę dla Ciebie:)

      Usuń
  7. Spóźnione życzenia ode mnie, życzę Ci Alu przede wszystkim zdrówka, miłości i wielu kreatywnych pomysłów:) Najbliżsi obdarowali Cię pięknymi prezentami, oczywiście tej teczki z matriochą zazdroszczę! Piękna:) I gratulacje dla Avrea. Pozdrawiam ciepło. Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Ach ta teczka skradła moje serce, zastanawiam się czy nie zrobić sobie takiej drugiej:)Pozdrawiam

      Usuń
  8. Daj kawałek tego serniczka!!!!!
    A prezenty cudowne, ta bluzeczka wpadła mi w oko ;)
    Buziaki wielkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego:)
    Dziękuję za zabawę.
    Bardzo mi się podoba prezent Mamy. Jaka to firma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Old Foley James Kent Ltd, England, Strawberry- to jest pod spodem napisane:)

      Usuń
  10. Oj, no to wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń .

    OdpowiedzUsuń
  11. Sounds like you had a wonderful and happy Birthday Ali...l hope all your wishes come true:-))...my Sister also does the baking for celebrations as l can't cook either hehe! Your new china is absolutely gorgeous and looks so pretty all set out on the table...the babushka satchel is stunning, such lovely colours.

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe prezenty.
    spóźnione - Wszystkiego co najlepsze!!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka