czwartek, 27 grudnia 2012

Świąteczne nastroje

Witam wszystkich!!! przed Świętami niestety nie udało mi się wpaść na chwilkę i złożyć Wam życzeń. Mam nadzieję, że spędziłyście spokojnie i radośnie Święta. U mnie panuje nadal nastrój świąteczny, ja leniuchuję aż do przyszłego tygodnia. Nie pokazywałam jeszcze mojej skromniutkiej choineczki.
 Najpiękniejsze bombki jakie mam są malutkimi lustereczkami:
 A choinkę mam od mojej Chrzestnej prosto z ogrodu:)
 Nie mogło zabraknąć moich serduszek:
Długo czekały w szafie, żeby się zaprezentować. A mowa o... talerzach świątecznych. Ni mogłam się doczekać, kiedy je Wam pokażę.
 Piękne talerze Bavaria z rybami. Upolowane na pchlim targu.
 Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie pokazać wszystkich motywów:
 Koziołki pod sztućce też kupiłam dość dawno, ale wyciągam tylko na specjalną okazję
 Pierniczki dostaliśmy od koleżanki, a słój udało mi się kupić na ostatnią chwilę przed świętami
Zmykam szyć serduszka i pokrowiec na dysk dla mojego A.
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!!!Ala

6 komentarzy :

  1. Talerze cudne, jak ślicznie i świątecznie u Ciebie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny świąteczny nastrój, talerze bardzo oryginalne i rzadko spotykane :) pozdrawiamy cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi sie upolowane przez Was talerze :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego blogowego Świata:) Miło mi poznawać Twój:) Talerze są zachwycające......prawdziwe dzieła sztuki.....Twoja choinka żywa i cudowna, pieknie przystrojona:)....ja tez mam w tym roku po raz pierwszy w zyciu żywą.....nie da sie opisac klimatu jaki daje.
    Przesyłam Noworoczne pozdrowienia

    isza z deco-szuflada

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne skupisko Dziadków. Moje też stały obok choinki:))

    W Nowym Roku życzę Ci dużo radości, powodzenia, zdrówka i realizacji większości marzeń. Niech to będzie szczęśliwa trzynastka:))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka