sobota, 1 grudnia 2012

Haftowanie i szycie

Cześć Dziewczyny! Bardzo dziękuję za komentarze pod ostatnim postem! Cieszę się, że moje Babuszki podobają się Wam:) Witam wszystkie nowe osoby obserwujące- nawet nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę. Dziękuję również za wszystkie wyróżnienia- obiecuję, że następny post będzie właśnie o tym:) Dzisiaj tylko kilka zdjęć, ponieważ za chwilę idziemy z moim A. na imieniny do mojego Taty - Zdzisława. A przy okazji powiem Wam, że ja mam na drugie imię Zdzisława właśnie po nim. Można powiedzieć, że też miałam imieniny:) Jak byłam młodsza to wstydziłam się, że mam takie starodawne drugie imię, ale teraz jestem z niego bardzo zadowolona:)
Nazbierało się sporo moich prac do pokazania. Serduszka i koniki:
Matrioszki:
Maszyna do szycia:
Moje imię z motywem lawendy:
I na koniec prace w klimacie świątecznym. Szydełkowe serduszka to zakup w SH za grosze:)
Teraz muszę wszystko ładnie wykończyć i prezenty na Mikołajki gotowe:)
Pozdrawiam i życzę udanego weekendu!!!
Ala

8 komentarzy :

  1. Ależ zdolniacha jesteś, piękne prace!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne haftowanki i serduszka:) Podziwiam, sama nie umiem haftować, a domyślam się, że jest trochę przy tym roboty. Pięknie:) Pozdrawiam. Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, uwielbiam takie maleńkie hafciki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj slicznie wyszly ci te haftowanki;)
    masz pieknie ulozone firany!
    pozdrawiam goraco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, pięknie haftujesz!
    A mój tata też ma na imię Zdzisław:)
    buziaki przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach jakie cudne prace:-) Bardzo mi sie podobają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne serducha, a krzyżyki fenomenalne :) Nie przepadam za kolorowymi haftami, ale matrioszki skradły moje serce :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no widac ze sie napracowalas, haft potrzebuje czasu, jestem pod wrazeniem. Haft maszyny oczywiscie podoba mi sie najbardziej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka