piątek, 13 listopada 2015

Handmade od polskich projektantek

Witajcie!
Mam dla Was weekendową garść inspiracji, w zasadzie pokażę Wam moje ukochane przedmioty, które są ze mną od kilku tygodni. Na październikową rocznicę ślubu wybrałam sobie okładkę filcową na bruliony od Anity Rusin:) Deseczka drewniana spersonalizowana z moim imieniem a do tego skórzany rzemień w kolorze koniakowym. Uwielbiam!  Jestem zachwycona pracami Anity i już czekam na kolejną przesyłkę - jeśli ktoś jeszcze nie odwiedził Anity to zapraszam na bloga Anita się nudzi. Znajdziecie tam mnóstwo pięknych zdjęć, aranżacji i nietuzinkowych pomysłów Anity. Filcowe okładki na notesy, kalendarze, tabletówki, piękne torby, fartuchy uszyte z wielką starannością to domena Anity. W butiku an accessories by anita się nudzi znajdziecie też niepowtarzalne akcesoria: skórzane breloki, bransoletki czy paski do aparatu. 
Drugą wspaniałą artystką jest Margo Hupert, od jej prac nie można oderwać wzroku:) Tworzy piękne plakaty, malowane akwarelą i rysowane piórkiem lub ołówkiem. Ja na dobry początek zdecydowałam się na zestaw pocztówek, a cudowne zakładki dostałam w prezencie:) Jeszcze raz bardzo dziękuję! Wybrałam motywy roślinne: Jarzębina, Monstera, Oleander, Plant, Leaf oraz zakładki Głóg i Kaktusy. Zachęcam Was do zajrzenia na bloga Margo Hupert oraz przejrzenia oferty w butiku na dawandzie.
Obie Panie na blogu dawandy pokazały swoje pracownie, naprawdę inspirujące wnętrza! Obie Panie "występują" w Subiektywnych Przewodnikach po Małych Przyjemnościach autorstwa
Moniki Kantor-Załęckiej i Sebastiana Załęckiego - blog Myszkowiec!
Subiektywny Przewodnik po Małych Przyjemnościach Mimi i Zorkiego + okładka filcowa od an accessories by anita się nudzi + zakładka Głóg od Margo = zestaw idealny!












 Filc lubię od dawna i dobrze o tym wiedziała Kasia kiedy robiła mi filcową teczkę.Pamiętacie? Pokazywałam już kiedyś na blogu mój prezent urodzinowy.
Koniecznie muszę wspomnieć o mojej wygranej u Izy z bloga cloroesdemialma. Już długo czekała na swoje pięć minut, ale jakoś ciężko ją było zaprezentować:) Wspaniała druciana lampka klatka od firmy ByLight. Ma sznur b&w i w zestawie żarówkę edisona:) Jestem bardzo szczęśliwa, że wygrałam ten konkurs! Wszystko dzięki dziewczynom, ze spotkania Bloggers Photo Meeting, które organizowały zabawy dla czytelniczek! Dziękuję!









Jak widzicie u mnie też mały handmade. Podjęłam się próby zrobienia małego dywanika na szydełku. Już wiem, że nie jest to prosta sprawa, ponieważ robótka faluje i robi się kanciasta. Nie przejmuję się i najwyżej będzie sześciokąt:)  Weekend przed nami, dlatego życzę Wam cudnie spędzonego czasu! Odpoczywajcie!
Pozdrawiam Ala

24 komentarze :

  1. Bardzo cenię polskie wyroby. Warto promować polskie rękodzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa:) to naprawdę daje motywację kiedy ktoś jest zadowolony z mojego wyrobu :)) przyjemnego użytkowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko takie zdolne kobiety jak Ty trzeba chwalić ile się da! Dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  3. Piękne przedmioty, fajnie, że w czasach zalewu chińskiej tandety , dostępnej za kilka groszy, rodzime rękodzieło jakoś się broni, chociaż naprawdę nie jest to łatwe...
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej powinnyśmy polecać polskie wyroby, bo osoby które się tym zajmują zawodowo muszą z czegoś żyć:)

      Usuń
  4. Urocze...doceniam twórczość rąk, znam ją od swojej strony. Świetny wybór i piękne wygrana :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta twoje rękodzieło także zasługuje na polecenie i wpis na blogu! Tworzysz druciane cuda! Zresztą nie tylko druciane:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Same piękności:) Takie rzeczy hand made są najpiękniejsze:)
    pozdrawiam cieplutko i życzę cudnej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Iwonko ty tworzysz też piękne rękodzieło:) Haft krzyżykowy to dla Ciebie pestka:)

      Usuń
  7. Polskie, dobrej jakości, popularne. Tak trzymać:) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. hand made zawsze na tak I rozumiem że droższe ale niepowtarzalne i zrobione z miłością :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko jak najbardziej niepowtarzalne a jak bardzo cieszy:) Droższe akurat przy moich wyborach niekoniecznie, bo np. pocztówkę z Monsterą widziałam w sklepie w Holandii za 5euro/szt a ja kupiłam 5 sztuk za 20zł. Teraz jest mega promocja świąteczna na 17 pocztówek za 55zł. Natomiast okładka filcowa na dawandzie jest dosyć popularna a Anita i tak ma najlepszą ofertę i cenę:) Także warte rozważenia:) Ty też promujesz polskie wyroby - popieram! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. dziękuję:)
    pięknie wszystko zaprezentowane <3
    pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Margo powtórzę to co napisałam Anicie - takie zdolne kobiety jak Pani trzeba chwalić ile się da! Dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  10. Hand made rzeczy są unikatowe i niepowtarzalne! Ty wybrałaś bardzo fajne rzeczy! Mi najbardziej podobają się te malowane karteczki! Cudo!
    Pozdrawiam i zapraszam Cię również do mnie:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zajrzyj do Margo, bo tworzy cuda:) Zajrzę na pewno!

      Usuń
  11. Bardzo oryginalny stojak do lampy, czyli drabina naprawdę super pomysł.Przedmioty hand made bardzo ładne. Pozdrawiam pa. Ula.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne rzeczy. bardzo zdolne mamy dziewczyny w tej naszej blogosferze.
    sama też kupuję dużo rękodzieła. szczególnie na prezenty.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka