czwartek, 28 sierpnia 2014

Popołudnie w kuchni

Witam wszystkich!!!
Dziękuję za miłe komentarze pod ostatnim postem. Cieszę się, że ogrodowe aranżacje spodobały się Wam!
Nareszcie dzisiejsza pogoda pozwoliła mi na zrobienie kilku zdjęć w kuchni. Niestety w godzinach popołudniowych jest w niej ciemno i muszę zawsze włączać sztuczne światło, co powoduje słabą jakość zdjęć. Pojawiają się cienie i źle prezentują detale. Chyba muszę pomyśleć o profesjonalnej lampie do aparatu.
Upolowałam na tegorocznych wyprzedażach kilka drobiazgów do kuchni. Nie mogłam się powstrzymać będąc w Empiku od zakupu rurek i pieczątki do ciasteczek:) Nowymi łupami są też bieżnik i ściereczka z monogramem.





Po obiadku deser upieczony przez Mamę i tegoroczne malinki:) Pychotka... Oczywiście moją ulubioną książkę i gazety wnętrzarskie przeglądam kiedy tylko mam wolną chwilkę. Ten wielki muffin to skarbonka. Kolorystycznie pasuje torba na zakupy Katie Alice:) Aktualnie nie rozstaję się z nią:)


 



Uświadomiłam sobie, że niezła ze mnie chwalipięta:) Nazbierało się wiele nowych dekoracji to tylko dlatego:) Nie tylko kupuję, ale też sama coś działam. Kilka mebelków zostało odnowionych, ale dzisiaj pokaże Wam zaległy album. Ma wiele niedoróbek i niedoskonałości, ale wybaczcie dopiero się uczę:) Dobieranie papierów, kolorów, sentencji, posklejanie wszystkiego i ozdobienie nie jest takie łatwe jak mi się wydawało. Duży ukłon dla dziewczyn, które zajmują się scrapbookingiem! Sentencje zaczerpnięte z internetu, linki na bocznym pasku:)








Pogoda w weekend ma być bardzo ładna, dlatego planujemy wyjazd w góry. Trzeba wykorzystać słoneczną pogodę, bo mam wrażenie, że jesień tuż tuż.  Życzę Wam udanego wypoczynku! Do następnego razu! Pozdrawiam Ala

13 komentarzy :

  1. Your kitchen looks lovely with pretty vintage finds, the quilt is especially gorgeous. Also love the coloured straws and your scrapbook is fantastic!! Clever you:-) Hope you have a wonderful relaxing and sunny weekend in the mountains.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie pastelowe dodatki :)) torba śliczna! stempel wygląda uroczo, ciastka będą pyszne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw odniose sie do letnich aranzacji w poprzednich postach---jednym słowem, piękne. Groszkowe poduszki, tak mi sie podobają,że chyba też sobie takie sprawię :)
    Drobiazgi w kuchni naprawdę fajowe:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ masz pełne cudownych dodatków, same skarby!:)) Ale najbardziej zauroczył mnie ten album, jest przepiekny, zdecydowanie podziwiam:)) Pozdrawiam Cię serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przegapiłam pieczątkę do ciastek...
    Album śliczny, to naprawdę Twój pierwszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę to pierwszy, robiłam go przez kilka tygodni. Strasznie dużo pracy przy takim albumie, ja jednak wolę haftować:)

      Usuń
  6. Kochana ten album jest naprawde fantastyczny:)
    Piekne nowe dodatki do kuchni, sciereczka z monogramem- cukiereczek.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Chwalić się trzeba jeśli się kupi tak piękne rzeczy, inspiracji i podpowiedzi dla innych bardzo wskazane, gdzie możemy pobiec, żeby też takie cudeńka kupić;-D
    Pieczątkę do ciasteczek mam i jest świetna, przetestowałam ... ciasteczka wychodzą super!
    Przesyłam pozdrowionka i cieplutko ściskam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę że obydwie uległyśmy pastelowej pokusie ;-)...ta ściereczka z monogramem też cudna jest.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczna etażerka z talerzami i łopatką. Fajnie mieszkasz. Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie, masz ciekawy kolor ścian!!! Etażerka superowa!!! Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny jest ten album. Dla mnie super praca. Ja też poczatuję i taki album to wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka