wtorek, 5 listopada 2013

Metamorfoza narożnego kredensu

 Cześć Wszystkim!
Dziewczyny dziękuję za wszystkie życzenia i miłe komentarze pod ostatnim postem! Nawet nie macie pojęcia ile radości mi sprawiłyście! Dziękuję!
Nareszcie nadeszła chwila, kiedy mogę pokazać skończony mebelek. Narożnikowy kredens zagościł w naszym dużym pokoju, zwanym salonem:) Zdecydowaliśmy, że pomalujemy na biały z połyskiem a w środku będzie kolor szary. Tym razem nie zrobiliśmy przecierek, bo wyszliśmy z założenia, że jak nam się taki wygląd znudzi to zawsze możemy dodać przecierki. A jak Wam podoba się mój nowy-stary mebelek?
 Dla porównania i przypomnienia dodaję zdjęcie z serii BEFORE:
A
A teraz jeszcze raz zbliżenie i kilka detali z serii AFTER:
Gałki ceramiczne typu czosnek kupiłam w sklepie Nanu Nana za niewielkie pieniądze. Jest bardzo duży wybór wzorów i kolorów.
W narożnikowy kąciku ustawiłam też szafeczkę z szufladkami. Tak przy okazji to szafka przeszła też małą metamorfozę. Same zobaczcie:
Storczyk to prezent ślubny. Mieliśmy taki nietypowy pomysł, żeby zamiast kwiatów podarować nam sadzonki do ogrodu, ale niektóre osoby podarowały nam kwiaty doniczkowe. Bardzo miły prezent:)
Nie mogło zabraknąć krzesełka ludwika. 
A na sam koniec pochwalę się jeszcze zakupami z Nanu Nana. Kupiłam sobie świetne tasiemki. Ta z napisem Homemade jest rewelacyjna. Od dawna chciałam takie mieć:)
To tyle tym razem. Mam nadzieję, że nie zanudziłyście się:) Miłego tygodnia! Pozdrawiam Ala

24 komentarze :

  1. Wspaniały efekt!!!Robi wrażenie!!!Ludwiczek też jest piękny:)Marzy mi się taki:)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. I kredens i całe otoczenie piękne:) I tez kocham storczyki i piękne gałeczki:) I muszę przyznać, że na ludwisia leci mi ślinka, jest cudny:) Buziak od iszart

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba!
    Mam nadzieję, że wróciłaś na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wróciłam na dobre:) Wreszcie mam czas na swoje przyjemności, czyli odwiedzanie Was na Waszych blogach:)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie witrynki, biały oczywiście jest the best. Wolę białe meble zdecydowanie! Podobają mi się Twoje druciaki, zwłaszcza ten duży, który stoi na podłodze - skąd go masz? A do nanu nana pędzę po te tasiemki! Właśnie jestem na etapie szukania gałek, więc bardzo mi się Twój post przydał :) Buźki Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny mebelek! Patrząc na wersję "before" trudno się domyśleć, że to ten sam kredens!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. A nam się marzy taki kredensik. Twój przeszedł bardzo udaną metamorfozę :) i idealnie pasuje do szafeczki i krzesła Ludwika. Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam fajnych tasiemek świątecznych. Fajne Twoje.
    Kredens świetnie wyszedł, robi się milutko i biało, tak jak lubię, szafka fotel , wszystko wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna witrynka i fajne zakupy tasiemeczki słodkei

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne wydanie, mnóstwo dobrej roboty i maaaasę cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak tak patrze na taką metamorfozę mam ochotę swoje meble jak jeden malnąć :D
    pięknie!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mam siostre Twojego kredensu :)))))) No wychodzi ze sa identyczne :)
    Ciekawie wyglada z tym szarym srodkiem.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój kredensik był dla mnie inspiracją, w środku masz cudowną biblioteczkę, która mi się marzy od dawna:)

      Usuń
  12. Dziękuję za wszystkie komentarze:) Mój A. jest dumny i blady, że tak się podobają mebelki, które przerabiamy:) A ja Wam dziękuję, bo dzięki temu motywuję go do dalszych robót, bo garaż pęka w szwach od mebelków do przerobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odnowiony kredens zyskał nowe życie i aż promienienie :) Wygląda bardzo dobrze :) zostaję na dłużej, pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie zrobiliście mebelek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz wygląda pięknie.Z fotelem wspaniale się razem komponuje :-)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie odnowienie nadało narożnikowi subtelności. I mi się ta wersja bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zachwyciła mnie ta aranżacja,bardzo ładnie,pozdrawiam; pa

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna witrynka I boski fotel-super duet.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witrynka pięknie się prezentuje , fajnie komponuje się z fotelem.
    Moją uwagę przykuł koszyczek ,jest cudny !!!!

    Pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego co najlepsze na nowej drodze życia :):);)
    Gratulacje!!!!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka