piątek, 25 października 2013

Pan fotel

Witam wszystkich! Co u Was słychać? Stęskniłam się za Waszymi blogami i wizytami u Was, muszę wszystko nadrobić w weekend. U mnie same zmiany:) Od dwóch tygodni jestem szczęśliwą mężatką a w poniedziałek wróciłam ze wspaniałej podróży poślubnej. Ciężko jest wrócić do pracy po urlopie, ale na szczęście już weekend i kolejny czas na odpoczynek.  Macie jakieś plany?
Tymczasem pokażę Wam dzieło mojego Taty. Fotel jest pomalowany na biało, bez przecierki. Uważam, że jest idealny:) Niestety nasze fotele, które Wam kiedyś pokazywałam nadal czekają na swoje pięć minut.
Tato włożyć mnóstwo pracy w odświeżenie fotela. Czyszczenie, malowanie, tapicerowanie i przybijanie ozdobnych pinezek. Fotel prezentuje się bardzo dobrze.
Pewnie zauważyłyście nowy kwietnik z lampionem. Udało mi się kupić po okazyjnej cenie na pchlim targu. Niestety latarenka jest trochę zardzewiała, ale nikomu to nie przeszkadza:) I obowiązkowo suszone kwiaty. Nawet w moim bukiecie ślubnym znalazły się moje ulubione hortensje:)
Obok fotela niciownik przerobiony przeze mnie. W ubiegłym roku zrobiłam kilka podobnych, biały z lekką przecierką i decoupage lawendowy. Serduszka także mojej roboty są ozdobą w każdym pokoju:)
Przy okazji zaprezentuję kolekcję mojej Mamy. Są to domki holenderskie i nie tylko.
A na koniec wspomnienia z podróży. Urzekająca architektura i klimat miasteczka:)
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie! Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo:) Ala



22 komentarze :

  1. Witaj , gratulacje !!!!
    Tryska od Ciebie radość i energia, cieszę się bardzo !
    Fotel boski !!!!!!! Wielkie buziaki dla taty , ale pewnie już były. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulację zamążpójścia:)
    a fotel jest genialny! ukłony dla taty! szacunek za taką pracę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego!!!! na nowej drodze życia. a fotel to prawda - idealny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie i życzę wszystkiego dobrego na tej nowej drodze, bo chociaż mężczyzna ten sam, co przed ślubem, to jednak już wszystko jest inne:)
    Fotel jest piękny, dostojny w swej bieli:) Oj, mnóstwo pracy ten look musiał kosztować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żyjcie najlepiej jak potraficie - po swojemu:) Fotel wspaniały, przepiękny, ah ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze wszystkiego najlepszego na nowej drodze, badzcie szczesliwi!
    Chyle czola przed talentem twojego Taty, idealna robota, fotel faktycznie prezentuje sie idealnie. Piekny!!!
    Fajne to ostatnie zdjecie :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę wszystkiego co najlepsze !!!
    Fotel jest rewelacja...moje kolory: biel i len, ślicznie jest wykonany. Pozdrawiam, Basia :)
    PS kolekcja domków Twojej mamy bardzo mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  8. Gartulacjie i wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :))
    bardzo bym chciala zobaczyć Wasze zdjęcie i Twój bukiet , bo z hortrnsją nie widziałam jeszcze a tez lubię te kwiaty !
    fotel cudny !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede wszystkim wszystkiego dobrego na nowej drodze życia. Cudny ten fotel:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego NAJ na nowej drodze zycia :)
    Fotel prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego:)
    Piękny fotel.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten fotel to jak z moich marzeń!!! Przepiękny!
    Kwietnik bardzo podobny trafił mi się starociach za 10,00zł. A te przyrdzewienia dodają tylko uroku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochany tatuś, piękny fotelik zrobił!
    Gratuluję i dużo miłości życzę:) Widać, że podróż poślubna była udana, urokliwe miasteczko!
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi Ali...congrats on your wedding day, l'm sure it was a wonderful day for you, hubby and your families. Wishing you both much love and happiness for your future together. Your dad's done a fantastic job on the chair, it looks really lovely. The dried flowers are so pretty...hope you have an awesome week.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! wszystkiego najlepszego!Spełnienia marzeń! Fotel cudny! Zdolny Tata! Pozdrowienia Pa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia,miłości,miłości i jeszcze raz miłości!:) P.S mnie zmiana stanu cywilnego czeka za rok:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję!
    A fotel pięknie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny dziękuję Wam wszystkim za mile słowa i życzenia! Nawet nie macie pojęcia jak cieszą mnie wasze komentarze:) Tato bardzo dumny również dziękuje i cieszy się, że fotel się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny fotel, a ile z nim pracy, nie chcę nawet sobie wyobrażać;)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje. przegapiłam taki ważny wpis!! wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję Wam kochana!!!!!!!!!!!! Wszystkiego najlepszego Wam życzę!!! A tata spisał sie na medal bo fotel jest idealny!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka