wtorek, 9 października 2012

Jesienne klimaty

Witam wszystkich!!! W sobotę wróciłam z wakacji, z upalnej Turcji i doznałam szoku termicznego na lotnisku! brrr...zimno, szaro i okropny wiatr:(  Muszę się przyzwyczaić do takiej pogody. Tymczasem nadrabiam zaległości w nowych aranżacjach jesiennych:
Powyciągałam ciepłe wełniane koce, kupiłam wrzosy i małe ceramiczne dynie.
A w wolnej chwili lubię posłuchać muzyki:) Ten gramofon udało mi się kupić w ubiegłym roku na pchlim targu.
Udało mi się ujarzmić guziki. Skorzystałam z Waszych rad i umieściłam je w słoiczkach:
Na koniec coś na osłodę jesiennych dni- OGŁASZAM JESIENNE CANDY, które będzie wspomnieniem lata. Chciałabym się podzielić tabliczkami-zawieszkami i oczywiście moimi serduszkami:)
Zasady takie jak zwykle:
- trzeba umieścić komentarz pod postem z zaznaczeniem, która zawieszka podoba Wam się bardziej
- umieścić banerek ze zdjęciem na swoim blogu.
Losowanie dwóch nagród będzie 31 października.
Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia!!!!Ala

20 komentarzy :

  1. Piękności!!! Chętnie weźmiemy udział w candy:) obie zawieszki są cudowne:) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ,że wróciłaś :)
    i ja się chętnie zapiszę obie są super :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ,gramofon pierwsza klasa , lubie słuchac płyt winylowych :)

      Usuń
  3. Cieszę się, że urlop się udał.
    Zazdroszczę Ci tego gramofonu. Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Your harvest photos are so lovely....how wonderful to listen music on this beautiful stereo...did you paint the boating signs... they're very clever...have a wonderful wonderful day.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale klimatycznie u Ciebie:). Lubię takie wnętrza i wpraszam się na dłużej!

    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również wezmę udział w zabawie , a zawieszę wybieram łazienkową:))
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodziakowe candy to i ja z chęcią wezmę w nim udział!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się do kolejki po te słodkie tabliczki:). Są super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie, a ja właśnie sypialnie na wsi robię w stylu marynarskim, ale trafiłam:D
    Zapisuję się na zawieszka z "BAD":DDDD
    Banerek u mnie na blogu.
    pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się przyłączam do zabawy :) Obie zawieszki są świetne ale jak mam wybrać jedną to decyduję się na WC
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super candy dla nas przygotowałaś :).

    Obie zawieszki mi się podobają i z każdej byłabym zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie są śliczne i obie będą pasowały.Ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, z wielka przyjemnością biorę, udział w zabawie:). Tabliczki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. WC-zawieszka jest kapitalna i skradła moje serducho, więc w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym wziąć udział :)
    Wybór trudny, jeśli los się do mnie uśmiechnie to wybiorę BAD. :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. A czy ja zdążyłam ???
    z wielką ochotą ustawiam się do kolejki :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam jesiennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej tak się spieszyłam z wpisem że zapomniałam dodać najważniejszą informację obie zawieszki są cudne ale jak szczęście się do mnie uśmiechnie to poproszę "bad":-)

      Usuń
  17. Very nice gift, hope for the best.
    I like bad :)
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka