sobota, 15 września 2012

Weekendowo

Cześć Dziewczyny!jak Wam mija weekend? Pogoda nas nie rozpieszcza, dlatego przy herbatce z malinkami oglądam gazetki:) Do listy czytelniczej na dziś należą:  ulubiony miesięcznik "Moje mieszkanie" i nowość, na którą trafiłam w Niemczech "Romantisch Leben". Właśnie tę drugą gazetkę chciałam Wam pokazać:
 Na końcu pokazują wiele interesujących pomysłów, najbardziej mnie urzekły wzorki do wyhaftowania:)
W kuchni zadomowił się syfon, o którym marzyłam od dawna. Niestety ceny na giełdach staroci są powalające, ale okazało się, że kto jest cierpliwy to znajdzie:) Kupiłam go za 8zł
Chyba wam jeszcze nie pokazywałam mojej ławeczki w kuchni?... nadrabiam zaległości:
Ubiegłe tygodnie przyniosły mi kolejne wyróżnienia:
Pierwsze wyróżnienie dostałam od Avrea Dziękuję Ci kochana za tak miłą nominację:)
Chciałam Wam polecić i nominować pięć blogów, które mają mniej niż 200 obserwatorów:
1) Ute z bloga www.atelier-wiba.blogspot.com - za to, że robi wspaniałe serduszka:)
2) Bron z bloga www.vintageandart.blogspot.com - odwiedzając Bron ma się wrażnie, że ogląda się magazyn wnętrzarski
3) Emanuelle z bloga www.myvintagegallery.blogspot.com - za to, że uwielbia styl shabby chic
4) Monika z bloga www.monique-blogger.blogspot.com - za to, że lubi decoupage
5) Bella z bloga www.bellaiblizniaki.blogspot.com - trafiłam do Belli niedawno, ale od razu zauroczył mnie jej blog, ma to "coś":)

Drugie wyróżnienie dostałam od Kamili Dziękuję Ci bardzo!!!
zdjęcie zaczerpnięte od atelielucianasevero
Nominuję pięć blogów, do których bardzo chętnie zaglądam:) Na szczęście to wyróżnienie można przyznać osobom, które mają również ponad 200 osób obserwujących:)
1) Jowi z bloga www.stworzycpasje.blogspot.com - jak sama nazwa wskazuje Jowi to kobieta z pasją i to u niej cenię najbardziej:)
2) Aga z bloga www.podmoimniebem.blogspot.com -uwielbiam jej dodatki do kuchni, które sama tworzy!
3) Joanna z bloga www.mglistysen.blogspot.com - uwielbiam podziwiać piękne hafty Joanny
4) Ola z bloga www.mojemiejcenaziemi.blogspot.com - bardzo lubię do niej zaglądać:)
5) Pinel z bloga www.myhandmade-mojemlynki.blogspot.com - za wspaniały klimat i pomysłowość:)

Kilka słów o sobie napisałam tutaj Mam nadzieję, że chociaż niektóre z was przyjmą wyróżnienie:) Jest to moja forma uznania i zachwytu nad Waszymi blogami i tym co robicie:) Wiem, że jest to łańcuszek, ale myślę, że każdy lubi jak się go docenia:)
Pozdrawiam Ala


8 komentarzy :

  1. Ogromnie mi miło,ze dostałam od Ciebie wyróżnienie,jak tylko będe miała chwilke,to napiszę cos o sobie i wybiore dziewczyny z kolejnych blogów,ale teraz z czasem u mnie kiepsko,patrz godzina wpisu;)))
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Alice, congradulations on your sweet blog award, you certainly deserve it:-))The romantic homes magazine looks so enticeing l'm sure you'll have lots of fun reading it and getting inspiration..You are very patient to enjoy embroidery..l love it but am so impatient, it would be lovely to see it when you're finished. l absolutely LOVE the gingham cushions on your kitchen bench seat and the blue soda bottle is so pretty..hope you enjoy the rest of your weekend..

    OdpowiedzUsuń
  3. Alice l noticed you have my blog on your sidebar, thank you so much you're lovely...l need to update mine as well:-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hallo Ala,
    vielen Dank, dass Du mich für den Award nominiert hast! Ich habe mich sehr darüber gefreut! Ich mußte erstmal alles übersetzen, damit ich auch nichts falsch verstehe... ;O)
    Ich werde einen Post machen und Dich selbstverständlich darin erwähnen... erstmal werde ich Dich natürlich auch in meine Sidebar mitaufnehmen... ;O)
    Nochmals ganz lieben Dank und liebe Grüße
    Ute

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy tylu wyróżnień, w pełni zasłużonych, my uwielbiamy do Ciebie zaglądać. Apropo butelek syfonowych zauważyłyśmy, że ostatnio cieszą się one (na targach) ogromną popularnością, jednak ich ceny są niekiedy grubo zawyżone tym bardziej podziwiamy Twój dar do wyszukiwania takich piękności za przysłowiowe "grosze" :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten amour ale ja z tych nie krzyzykowych , piekny syfon a cena .... ława świetna aż chce sie usiąść :)
    pozdarwiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie, które oczywiście przyjmuję. W kolejnym poście wywiążę się z zasad , które jemu towarzyszą.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Alu, dziękuję za wyróżnienie, to miód na moją duszę! Oczywiście przyjmuję i zwyczajem, który u siebie pielęgnuję zamieszczam banerek z linkiem do Twojego bloga. Niech wszyscy wiedzą jaka miła osóbka mnie wyróżniła!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka