niedziela, 6 września 2015

Parapet.

Witajcie!
Dzisiaj wpadłam na krótko z garścią nowych zdjęć:) Dziękuję Wam za tak ciepłe przyjęcie mojej pracowni! Wasze komentarze dają mi tyle radości i jestem Wam bardzo za nie wdzięczna:) Cały czas pracuję nad lampką, którą chcę Wam pokazać bliżej, ale to jeszcze trochę potrwa:) Sprawy nabierają mocy urzędowej... Tymczasem zapełniam parapet w pokoju dziennym. Kupiłam sukulenty, doniczki oraz metalowe dodatki. Moim numerem jeden jest osłonka na ocynkowanej podstawce z drewnianą zawieszką - kupiona za 2 euro na pchlim targu:) Lampion zgapiłam od Ateny:) a książek chyba Wam nie muszę przedstawiać:) Mimi i Zorki jeszcze raz dziękuję!  Jak Wam się podobają moje zdobycze?












Dziękuję za poświęcony czas! Ciekawa jestem Waszych opinii na temat moich aranżacji parapetowych:) Życzę miłego tygodnia! Ala
P.S. Wyprzedaż garażowa nadal trwa - linki na pasku bocznym:)

29 komentarzy :

  1. bardzo fajnie zaaranżowane.
    Ja tez najczęściej mieszam na parapetach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko na Twoje dobre slowo można zawsze liczyć:) Dziękuję!

      Usuń
  2. Parapet jest idealny do tworzenia pięknych kompozycji :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza kompozycja. w przyszłym domu posiadanie parapetów będzie moim priorytetem. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nie mam zadnej szafki, wiec wszystkie dekoracje ustawiam na parapetach;) Te sa troche za waskie i za nisko w stosunku do okna, albo okna jakies framugi maja wysokie, w kazdym razie musze sie posilkowac podkladkami zeby z drugiej strony okna bylo cos widoczne:) Pozdrawiam

      Usuń
  4. uwielbiam sukulenty - kupuję je namiętnie ;)
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie u Ciebie,Jestem zachwycona.Napisz mi proszę jak ksiażka?NMamwszystkie oprócz tej i jestem bardzo ciekawa:)Wiem,że Oni są maniakami kawy,więc pewnie przelali swoją pasję na kartki książki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie jest to album, mnóstwo zdjęć kawy i pięknych miejsc. Głównie kawiarnie, które odwiedzili Mimi i Zorki, wiadomo miejsca z duszą, ogląda się z wielką przyjemnością:) Ja jestem pod wrażeniem:) Trafnie to napisałaś, że przelali swoją pasję na kartki, ich zdjęcia są magiczne:)

      Usuń
  6. Ali how lovely to have some greenery on your windowsill. Your new finds look amazing, l love the framed feather sketch. Everything looks wonderfully funky...hope you have an awesome week my friend:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadziwia mnie jak bardzo zmieniłaś styl swojego otoczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) W mieszkaniu w Polsce nadal shabby chic i prowansja;) Tutaj w Niemczech musialam sie troche dostosowac do tego co zastalam w mieszkaniu, plus budzet jaki przeznaczam na dekoracje;) W Holandii wiecej jest sklepow ze stylem loftowym, vintage i industrialnym, przez co o wiele bardziej dostepnym. A wszelkie hand-made jakie w stych stylach mozna zrobic to tylko kwestia wyobrazni:) Pozdrawiam Cheniu!

      Usuń
  8. A ja mam ciągle problem z aranżacją parapetów. Super, bardzo, bardzo podoba mi się Twoja kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie tylko one są w stanie przetrwać :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mna tez kwiatki Maja pod gorke, wiec dobrze ze podobno sukulenty nie sa wymagajace:) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Bardzo ładnie ,super aranżacja,pozdrawiam pa .Ula

    OdpowiedzUsuń
  11. Alu, nie nadążam co prawda za Tobą, ale muszę powiedzieć, że podoba mi się to, co widzę, pięknie zaaranżowany parapet:) I zdjęcia jakieś takie jasne i pełne światła- super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ilonko! Pokoj jest duzy i ma bardzo duze okno i witryne na balkon, stad lepsze doswietlenie:)

      Usuń
  12. Czyzby w koszyku były bombki......? Świeta Ci sie juz marzą?A tak na poważnie, to ciekawe aranżacje stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest taka girlanda swiecaca z plasikowych kul;) O swietach jeszcze nie mysle, chociaz w sklepach juz pojawiaja sie dekoracje swiateczne- szok! Pozdrawiam

      Usuń
  13. Hej kochana, ale mnie tu dawno nie bylo.
    Pieknie parapet wyglada. Ciesze sie ze tez spodobal Ci sie ten geometryczny lampionik, jest super, a jak dobrze pamietam byly chyba jeszcze dwa modele ktore tez bardzo mi sie podobaja. Ale musze sie na jakis czas wstrzymac z zakupami bo przeprowadzka przed nami :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno, ale u Ciebie się teraz dużo dzieje to jesteś jak najbardziej usprawiedliwiona:) Jak ja kupowałam to był już tylko ten jeden, nawet lekko przekrzywiony, ale tak mi się u Ciebie spodobał, że musiałam go kupić:) W tym sklepie to trzeba się nieźle kontrolować, bo można sporo wydać, tyle fajnych rzeczy. Nie wiedziałam, że się przeprowadzacie - to życzę, żeby wszystko poszło sprawnie i po Waszej myśli:)

      Usuń
  14. śliczny parapet...uwielbiam sukulenty. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka