niedziela, 26 lipca 2015

Orzeźwienie słoikowe!

Witam wszystkich!
Piszę do Was z nowego miejsca. Tak jak wspominałam zmieniłam pracę i częściowo miejsce zamieszkania. Pracuję teraz z mężem w Niemczech, za nami dwie przeprowadzki, na szczęście jesteśmy już w docelowym mieszkaniu. Wynajmowanym, umeblowanym, ale za to w dobrym guście:) Mam internet od tygodnia! To mnie najbardziej cieszy:) Oczywiście życie na dwa mieszkania jest trochę skomplikowane, dopiero uczymy się tego. To czas odkurzyć bloga!

Chociaż dzisiaj upałów nie było, to u nas dzisiaj orzeźwiająca lemoniada i koktajl truskawkowy!


Słój z kranikiem to strzał w dziesiątkę! Naprawdę polecam każdemu:) A picie ze słoika to niezła radocha!







Jak tylko mamy wolną chwilę to korzystamy z balkonu. Jest to niewątpliwe plus tego mieszkania:) Meble ogrodowe były już na wyposażeniu także nie miałam wpływu na ich wybór. Nie narzekam, mogę się wykazać aranżacyjnie:) Wszystko powoli i w miarę możliwości finansowych. Jak na razie urządzanie zaczęłam od kuchni. Kupiłam kilka drobiazgów i robi się przytulnie. Zapraszam:





Wydruk przelicznika mam z bloga Magdy My Pink Plum!


Ciężko było się zebrać do napisania nowego posta. A to zła pogoda, a to zapomniałam z domu obiektywu, ale dzisiaj pomimo kiepskiego oświetlenia postanowiłam do Was napisać. Brakowało mi blogosfery:) Zaglądałam do Was w trakcie przerwy w pracy, ale muszę nadrobić i pozostawić po sobie u was ślad:) Mam nadzieję, że ktokolwiek jeszcze do mnie zagląda:) Pozdrawiam Ala
Zapomniałabym na pasku bocznym są dwa odnośniki do wyprzedaży garażowej, nowych i używanych dekoracji - zapraszam!

28 komentarzy :

  1. How wonderful to see that you've blogged Ala....congrats on the new job, new town and new apartment. You must have been sooo busy to make all that happen. Your new apartment looks beautiful and very modern. The balcony would be such a relaxing place to sit especially on a sunny day. The kitchen looks so fresh and new all in white....gorgeous summery photos of your dotty blue tablecloth and cute jars. Hope everything's going well for you my friend:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bron thanks for so many superlatives:) I'm really glad that you like my new flat:) Hugs Ala

      Usuń
  2. Trochę Cię nie było ale cieszę się, że jesteś i to z jakim wnętrzem. Meble super na tarasie a kuchnia, i te dodatki , super. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, jest mi bardzo milo:) Ciesze sie ze mam Internet i wracam do blogosfery! Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zachwycily mnie Twoje kuchenne gadzety :)

    Pozdrawiam!
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje:) Tutaj mam nowoczesna kuchnie wiec moge poszalec,w domu bardziej sielskie klimaty:) Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. o rety jakie zmiany. przegapiłam. cieszę się, że zmiany te cię nie przytłoczyły i wracasz do bloga.
    mieszkanko zapowiada się ciekawie, choć wydaje się być w trochę odległym od twojego stylu. ale ty na pewno sobie poradzisz z oswajaniem tych nowych kątów. czekam na kolejne posty!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przyszliśmy oglądać mieszkanie to nie było mebli i trochę się obawiałam jak to będzie. Ale jak już się wprowadzaliśmy i zobaczyłam białe meble to od razu ulga. Co prawda krzesła, sofa i dywany są brązowe, ale w sumie jestem zadowolona:)

      Usuń
  6. Trzymam kciuki, powodzenia w nowej pracy kochana!!!!!!! Mieszkanko przytulne, kuchnia śliczna, jasna ;) będzie Wam się przyjemnie mieszkać!!! Pamiętamy, pamiętamy o Tobie, jak mogłybyśmy zapomnieć ;) Buziaki posyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. No to wszystkiego dobrego w nowym miejscu :-) My słoik z kranikiem używamy masowo. Stawiam go na doniczce I łatwo jest nalać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie muszę też skombinować coś, żeby podwyższyć słój. Doniczka to jest bardzo dobry pomysł!

      Usuń
  8. Powodzenia w nowej pracy.
    Dodatki super a nad słojem z kranikiem to już chyba z 2 miesiące myślę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Słój polecam! Mnie wiecznie denerwowało kiedy do dzbanka z wodą lub jakimś sokiem leciały muszki a teraz mam problem z głowy dzięki zakrętce:)

      Usuń
  9. A to powodzenia w nowym miejscu! Zupełnie inny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! nigdy nie widziałam takich słoików! mega! pozdrowienia serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już w ubiegłym roku wzdychałam do takich, ale ceny były wysokie. Zaszalałam dopiero w tym roku:)

      Usuń
  11. Słoiczki są kochane Alu:) Powodzenia życzę w nowym życiu, wierzę, ze sobie poradzicie. Wszystkiego dobrego i pojawiaj się częściej. Zerknę na wyprzedaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Teraz kursuję pomiędzy Polską i Niemcami, także mam mniej czasu, ale postaram się bywać częściej:)

      Usuń
  12. KUCHNIA PREZENTUJE SIĘ BARDZO NOWOCZEŚNIE, JAKŻE INACZEJ NIŻ TA W POLSCE...CO DO SŁOIKÓW TO MAMY IDENTYCZNE I SĄ SUPER. MAM NADZIEJE ,ŻE BEDZIESZ BYWAĆ TU CZEŚCIEJ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jowi dziękuję za ciepłe słowa! Nawet mnie cieszy, że mam teraz taką różnorodność pod względem dekoracyjnym, mam więcej możliwości:) Pozdrawiam

      Usuń
  13. Słój z kranikiem cudny! A kuchnia jest śliczna, balkon też fajny z tą cegłą. Mam nadzieję, że będzie Wam się dobrze mieszkać!:)

    Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała elewacja budynku, w którym wynajmujemy mieszkanie jest klinkierowa:) Dziękuję za miły komentarz!

      Usuń
  14. Te maluchy słoiki to z Duki? A duży? Bo małe mam takie same, tylko w zieloną kratkę. Kupiony od Ciebie druciany koszyczek niezmiennie i nieustająco cieszy moje oczy w kuchni, zmieniają się tylko układane w nim kompozycje. Serdeczności i lecę nadgonić zaległości – pamiętam o Twoim blogu, mimo przerw w pisaniu wiernie zaglądam. Blogosfera uzależnia i zaglądam do ulubionych blogów, choć nie zawsze regularnie. Dominika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko bardzo mnie to cieszy:) Słoiki kupione w Holandii, zarówno małe jak i duży z kranikiem:) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

      Usuń
  15. Alu, powodzenia w nowej pracy i niech Wam się dobrze żyje na nowym drugim mieszkaniu :)

    Mieszkanie w innym klimacie ,ale bardzo gustowne, fajnie masz, przynajmniej Ci się nie nudzi.

    Powiem Ci , też mi było ciężko wrócić, im dłuższa przerwa tym gorzej,ale jakoś się pozbierałam i Ty też ,więc czekam na kolejne posty :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    Oj zapomniałabym, słoiki są świetne ,takich jeszcze nie widziałam :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne detale. słoiki muszę sobie kupić są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka