wtorek, 3 lutego 2015

Zmiany w kuchni

Witam wszystkich! Ktoś jeszcze do mnie zagląda? Styczeń minął a u mnie cisza. Ale to nie jest tak, że nic nie robię:) Dzieje się i to bardzo dużo. Salon pomalowany na szaro, kilka przeróbek mebelków udało się wykonać, uczę się szydełkowania, uszyłam kilka ozdób:) Oczywiście zakupowo też poszalałam i właśnie dzisiaj pokażę zmiany w kuchni. W weekend udało mi się w ciągu dnia zrobić zdjęcia, ale niestety jakość nadal nie jest zadawalająca. Skos i małe okno ograniczają moje możliwości.
W kuchni zagościł nowy mebelek:) W zasadzie zupełnie przez przypadek trafiłam na to cudeńko i od razu wiedziałam, że musi być moje:) Konsolka z półkami, czyli idealny pomocnik do kuchni! Poprzedni właściciel sam pomalował mebelek na biało, niestety trochę średnio mu to wyszło i muszę pomyśleć o poprawkach.



 Na półkach przydatne tace, ściereczki, kubki oraz inne przydasie:) Wreszcie mogę wyeksponować przedmioty, które lubię! A w małej witrynce też kilka nowości się nazbierało, najbardziej cieszy mnie różowy dzbanek:) A Wam co najbardziej się podoba?











Muszę się pochwalić moimi małymi tworami szydełkowymi. Małe kwiatuszki, podkładka i pierwszy ptaszek. Nie są równe, dopiero się uczę, ale nawet nie macie pojęcia jak bardzo jestem z nich dumna:) Szydełkowanie nie jest proste i trzeba wprawy, żeby robić takie cudeńka jak Wy! Szydełkowanie wciąga!




Pastelowe serduszka i ptaszek upolowałam na starociach. Pięknie się prezentują zawieszone na wieszaczku z reniferkami. Bo kto powiedział, że renifery to dekoracja typowo świąteczna? U mnie reniferki zostają do wiosny:) A motyw gwiazdek jak najbardziej cały rok!



 Dużo zdjęć, ale mam nadzieję, że dotrwałyście do końca:) Życzę dużo słońca i wspaniałego tygodnia! Ja w tym tygodniu muszę pomalować postument farbami Annie Sloan, które kupiłam niedawno. Zobaczymy czy takie rewelacyjne:) Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za każde pozostawione słowo:) Ala

38 komentarzy :

  1. fajne skorupki ten kubek z sarenką skradł mi serducho :-)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful Ali....love the shelves filled with all your pretties and your wire hens. The coat rack looks wonderful and will be useful as well:-) How fantastic you learnt to crochet recently and l love what you've made especially the pink bird....my auntie taught me to crochet when l was little, my mum said it was too hard to teach me because l'm left handed..haha. Have a great week my friend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bron You are always so kind:) I smiled when I read your comment because it's not true that You are left handed...You have to try crochet, with your abilities You will make fantastic things:) Hugs!

      Usuń
  3. Ja wpadam z rewizytą i zostaję na stale i zaglądam od dziś. Przepiękna konsola. Gdzie ją wypatrzyłaś? Ja potrzebuję podobnej i chyba sama sobie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie:) Znalazłam na olx i to niedaleko mnie, także odebrałam osobiście już następnego dnia. Warto szukać, czasami można trafić na prawdziwe perełki, też te cenowe:)

      Usuń
  4. Szydełko ... też nie dawno zaczęłam naukę ... i powiem jedno gdybym wiedziała że nie taki diabeł straszny .. to już bym dawno się nauczyła :) Piękne cudeńka można wyczarować własnymi rączkami :) Masz piekną kolekcję skorup :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od motywu i stopnia trudności szydełkowego tworu, ja na razie "raczkuję", ale youtube jest bardzo pomocny:) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Szydełko dla mnie zawsze będzie nie do opanowania, dlatego tym bardziej podziwiam każdą pracę wykonaną tą techniką:) Konsola bardzo ładnie się prezentuje:) Porcelana, dodatki są przepiękne.
    Pozdrawiam, Kasia
    Kasmatka

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomocnik śliczny :) cudeńko po prostu! podziwiam Twoje skorupy, piękne pastele :) niestety ja nie mam ręki do szydełkowania. Przynajmniej na razie, kto wie, może kiedyś się przemogę i spróbuję :) Twoje szydełkowe cudeńka prezentują się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślałam, aż kupiłam sobie szydełko i różową włóczkę, następnie kilka filmików instruktażowych, trochę prucia i wreszcie ukazały się kształty robótek:) Warto spróbować!

      Usuń
  7. Konsolka naprawdę piękna, kocham takie mebelki !
    Ile u Ciebie pięknych bibelotów,nie wiem na co najpierw patrzeć :)
    Idę jeszcze raz przyjrzeć się wszystkiemu dokładniej.

    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci tego szydełkowania , bo wyszło naprawdę pięknie . Ja w życiu bym tak ładnie nie zrobiła ! Mebelek konsolka to prawdziwa perełka :-) Buziaki przesyłam :-) Dorota :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko wystarczy spróbować, może masz w sobie ukryty talent do szydełkowania:) JA dużo prułam ale nie poddaję się i ciągle ćwiczę słupki i półsłupki:) Buźki

      Usuń
  9. Bardzo ładne wnętrze :) Super jest ta komoda...sama mam podobną :) Pozdrawiam cieplutko az z Belgii ...

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny kącik a ta filiżanka wasiasta superowa :) ładnie kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wydane 2zł na filiżankę z wąsem w zestawie z talerzykiem jak najbardziej słuszne?:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Hej, u mnie tez caly styczen byla cisza, az w koncu ukazal sie nowy post :)
    Swietny ten pomocnik, widze tez mietowa doniczke mam taka sama tylko biala :)
    Szydelkowanie wychodzi ci super, ja probowalam ale nic z tego nie wyszlo, dlatego podziwiam tym bardziej.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie do Ciebie zaglądam:) Bardzo mi miło i cieszę się, że moje twory się podobają:) Ściskam!

      Usuń
  12. Ja zaglądam!!!A mebelek bajka!!!Ależ Ty masz skorup!!!Jej,też chciałabym mieć taki zbiór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że podzielasz mój entuzjazm do pomocnika, bo mój mąż dzięki temu docenia mój szalony zakup:)

      Usuń
  13. Przepiękne cudeńka . Ja zamawiam dzbanek różany,ptaszka ,różowy wianek oczywiście konsolę , mogę jeszcze wybierać.... Bardzo przytulnie .Pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, ale życzysz sobie z dostawą do domu czy odbiór osobisty?:) Co do cen to na pewno się dogadamy:) Pozdrawiam

      Usuń
  14. Konsola cudna,podobnie zresztą jak cała aranżacja,a skarby ,cóż,czuję,że nie jedna konsola by się jeszcze przydałą,taki nasz los,tyle na świecie śliczności,które do nas wołają... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wołają i ja niestety nie mogę się im oprzeć:)

      Usuń
  15. Ale masz piękna kuchnię, włąściwie gdybys nie napisała, że to kuchnia to trzebaby losować między kuchnią, jadalnią a salonem. Konsola jest wspaniała, też takiej poszukuję. A co mi sie najbardziej podoba? Hmmmm... trudno rzec, masz wiele wspaniałości od dzbanka, przez kubek z wąsem aż po druciaki...
    Co do szydełkowania to ja również niedawno zaczęłam przygodę z szydełkiem więc wiem ile daje ono radości. jeśli masz ochotę to poczęstuj się świetnym wzorem na kwaituszkowe podkładki pod kubki i prostą gwiazdkę. Wzór znajdziesz na moim blogu tu http://adhome-rekodzielo.blogspot.com/2015/01/rocznica-goni-rocznice-czyli-candy.html?showComment=1423314803028#c2317048368166426026
    gotowe podkładki tu http://moja-przystan.blogspot.com/2014/11/domowa-wytwornia-kostek.html

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ależ mnie ucieszył Twój komentarz:) Dziękuję bardzo! Za szydełkowe namiary do wzorów dziękuję i na pewno skorzystam:) Ciągle próbuję nowych, żeby się uczyć jak najwięcej:) Pozdrawiam

      Usuń
  16. Piękna jest ta konsolka! Od dawna przyglądam się podobnej, ale cena mnie zabija....chyba sobie wystrugam ;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wzdychałam do konsol już dłuższy czas, aż trafiłam przez przypadek na moją za naprawdę niską cenę. Jest używana i wymaga odświeżenia, ale to będzie czysta przyjemność. Dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  17. u Ciebie zawsze coś mi wpadnie w oko....piękna ta konsolka, ale moją uwagę zwróciła serweta na niej :-), chciałabym kiedyś zrobić pled z takim motywem właśnie....śliczny jest....

    OdpowiedzUsuń
  18. Alu pięknie tu u Ciebie, bardzo nastrojowo :) konsolka bardzo ładna, szydełkowanie idzie Ci świetnie. Mnie bardzo podobają się te kryształki zwisające z sufitu, myślałam, że to żyrandol :) Po prostu pięknie :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:) Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. Dorze, że tak dużo zdjęć, bo ślicznie u Ciebie i aż chce się przysiąść z kubkiem kawy w tej przytulnej kuchni. Konsolka i ustawione na niej "przydasie" są genialne. Podoba mi się. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie. Ja szydelkowania nie opanowałam. Niestety :) pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile pięknych rzeczy ... meble, kubki ... cudowne!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. What an awesome collection!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka