niedziela, 8 grudnia 2013

Zaczynam przygotowania

Witam wszystkich!
Czas biegnie bardzo szybko a ja mam w głowie tyle pomysłów na dekoracje świąteczne. Nie wiem, czy z wszystkim zdążę. Dlatego najwyższy czas zacząć wprowadzać świąteczny nastrój do naszego mieszkanka. Zrealizowałam dopiero pierwszy cel w salonie, czyli dekoracja komody. Muszę przyznać, że samo lustro było dla mnie nowym wyzwaniem i po części poradziłam z nim sobie. Chcę jeszcze zawiesić lampki, żeby rozświetlić gałązki, ale muszę kupić jakieś odpowiednie:) Zaczynam moja fotorelację od moich ukochanych matrioszek Mikołajków:)
W tle taca-gwiazdka, na której powiesiłam bałwanka-prezent od Mamy. A pod kloszami świeca choinka i jelonek. Nie mogło zabraknąć też poisencji i gwiazdek.
Tak mnie urzekła aranżacja u Atenki, że postanowiłam chociaż namiastkę wprowadzić u siebie:) Zawiesiłam bombki retro w mojej latarence.
Wokół lustra zamocowałam świąteczne gałązki z ostrokrzewem.
Wśród dekoracji nie może zabraknąć serduszek typowo świątecznych. Po raz kolejny gile, bałwanki i krateczka:) Nowością są dodatkowe zawieszki, które dodają uroku:) Myślę, że sprawdzą się jako dekoracja na meblach, klamkach czy też choince. Szyłam je od dłuższego czasu i produkcja jest nadal:) Same zobaczcie:
No oczywiście mam też świece adwentowe. Proste rozwiązanie, czyli czerwone świece przystrojone ostrokrzewem:
Co sądzicie o moich dekoracjach? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii. Wszystkim za pozostawienie komentarza, miłego słowa bardzo dziękuję. Jestem wdzięczna za każdą chwilę poświęconą na przeglądaniu mojego bloga:) Życzę Wam udanego tygodnia i dobrze wykorzystanego czasu przedświątecznego:) Pozdrawiam Ala

11 komentarzy :

  1. piękny kącik. a ta aranżacja z latarenką rzeczywiście urocza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dekoracja wyszła cudnie:), aż świętami powiało:)))
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, bardzo sie ciesze ze wykorzastalas moj pomysl, milo mi :)
    Jak swiatecznie u Ciebie, powiem szczerze ze takich Mikolajow matrioszek nigdy nie widzialam, dla mnie to nowosc :) Komoda swietnie sie prezentuje.
    Produkcja serduszek imponujaca, jak one fajnie wygladaja w tym koszyczku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Srduchowa obfitość ,co jedno to ładniejsze :)

    Bardzo już u Ciebie Świątecznie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNIE KOCHANA! Świątecznie i bardzo przyjemnie, a dekoracje śliczne poszyłaś !!! Ach to lustro zachwycona nim jestem!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona cala aranzacja piekna pozdrowienia i usciski pa ula

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale u Ciebie już świątecznie....tak uroczo....podoba mi się :) A serduszka dopełniaja całość ...pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Mikołajkowe matrioszki są naprawdę niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownych, radosnych Świąt , w gronie Twoich najbliższych życzy Jowita.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka